Center for Rural Affairs s'uneix al Heartland Food Business Center per donar suport a les empreses agrícoles i d'alimentació

Granja i Alimentació
Contacte (s)

Kjersten Hyberger, Centre d'Afers Rurals, kjh@cfra.org, 531.335.1838; Patty Cantrell, Heartland Regional Food Business Center, pcantrell@newgrowthmo.org, 660.476.2185 ext. 6500; Teresa Hoffman, Centre d'Afers Rurals, teresah@cfra.org, 402.687.2100 ext. 1012

LYONS, NEBRASKA – El Centre d'Afers Rurals es troba entre els més de 30 socis que treballen junts per augmentar l'assistència al desenvolupament empresarial als empresaris d'alimentació i granges petits, mitjans i diversos a Nebraska, Iowa, Kansas, Missouri, Oklahoma i el nord-oest d'Arkansas.

El Centre de Negocis d'Aliments Regionals de Heartland ajudarà aquests emprenedors a construir les empreses i les connexions de la cadena de subministrament necessàries per satisfer la creixent demanda d'aliments de producció local i regional.

"Pretén fer créixer les empreses agrícoles i alimentàries, els mercats i les connexions comunitàries necessàries per fer que els aliments locals siguin una elecció fàcil i diària", va dir Kjersten Hyberger, associat d'aliments locals al Centre d'Afers Rurals. "Estem encantats de treballar amb socis per enfortir les cadenes de subministrament d'aliments i posar més aliments regionals a més plats de Nebraskan".

El Heartland Food Business Center és un dels 12 establerts a tot el país el 2023, amb finançament del Departament d'Agricultura dels EUA, per donar suport al desenvolupament d'un sistema alimentari més resistent, divers i competitiu.

El Centre d'Afers Rurals proporcionarà assistència tècnica a les empreses alimentàries de Nebraska que utilitzen o venen productes alimentaris de producció local. El personal també assessorarà i formarà els propietaris d'empreses d'aliments rurals, inclosos els empresaris llatins i nadius americans, per al desenvolupament empresarial i del mercat, així com els ajudarà a accedir al finançament. Els serveis estan disponibles tant en anglès com en castellà.

"Ajudarem els empresaris a nivell local alhora que treballarem junts a nivell regional per identificar i abordar reptes, com ara les mancances en la capacitat d'emmagatzematge d'aliments o els serveis de distribució locals", va dir Hyberger. "Un procés de mapeig d'actius a tota la regió potenciarà aquest treball per connectar i avançar recursos i iniciatives".

En col·laboració amb els socis, el personal del centre ajudarà els propietaris d'empreses a connectar-se als recursos locals, estatals i nacionals.

L'accés fiable i ràpid a aliments frescos, saludables i assequibles és un objectiu important de la inversió de 400 milions de dòlars del Departament d'Agricultura dels EUA per establir centres comercials regionals d'aliments.

"USDA reconeix que els sistemes alimentaris locals i regionals són essencials per a la cadena de subministrament d'aliments en general, i els nous Centres Regionals de Negocis d'Aliments són la pedra angular dels nostres esforços per donar-los suport", va dir la subsecretària de màrqueting i programes de regulació, Jenny Lester Moffitt.

Juntament amb el Center for Rural Affairs, altres socis clau inclouen Comunidad Maya Pixan Ixim, No More Empty Pots, University of Nebraska-Lincoln Indigenous Food Trade Coalition, New Growth, Iowa State University Extension and Outreach, Kansas Rural Center, Kansas State University Research i Extensió, KC (Kansas City) Healthy Kids, Kerr Center for Sustainable Agriculture, Oklahoma State University Food and Agricultural Products Center, The Food Conservancy i University of Missouri Extension.

Trobareu més informació a heartlandfoodbusiness.org.