Legisladors, petits processadors de carn i agricultors assisteixen a un acte de premsa en suport del projecte de llei d'Iowa

Granja i Alimentació
Contacte (s)

Teresa Hoffman, associació de comunicacions de polítiques, teresah@cfra.org, 402.687.2100 ext. 1012; o bé Rhea Landholm, gerent de comunicacions i màrqueting de marca, rheal@cfra.org, 402.687.2100 ext 1025

DES MOINES, IOWA - Durant una conferència de premsa organitzada pel Centre for Rural Affairs el 22 d'abril, els legisladors estatals, els petits processadors de carn i els productors de bestiar van demanar als membres del Senat d'Iowa que votessin el fitxer 857 de la Cambra, un projecte de llei que proporcionaria assistència als nous i als existents. petites taquilles de carn.

Al representant estatal Chad Ingels, que va presentar el projecte de llei, se li van unir els representants Phil Thompson i Shannon Latham, i la sensadora Jesse Green, Jeff Reichman, Tom Shipley i Annette Sweeney en la presentació de comentaris.

"Els petits processadors de carn d'Iowa tenen un paper crucial en la indústria ramadera del nostre estat", va dir Ingels. "Mirant cap al futur, crec que donar suport a aquests empresaris locals a mesura que s'expandeixin, contractin més iowans i donin servei als agricultors ajudaria molt a fer créixer les nostres economies rurals".

Es van unir als legisladors petits processadors de carn, Peyton Greiner de Greiner Meats and Locker a Packwood i Kent Wiese de Amend's Packing Plant a Des Moines, lloc de la conferència de premsa de dimecres.

"El fitxer House 857 seria una ajuda enorme per a tots els petits processadors de carn de l'estat", va dir Wiese. “Vaig créixer en un petit poble menjant carn de taquilles. El meu pare i la meva mare sortien tots els anys a la nit i jo havia de cultivar carn al plat per sopar ”.

Aaron Lehman, un agricultor del comtat de Polk rural i president de la Iowa Farmers Union, i Ryan Marquardt, agricultor i propietari de Wild Rose Pastures a Van Meter, també van compartir comentaris de suport.

"El fitxer House 857 té les eines i les dents per augmentar la competència al mercat i donar suport a l'agricultura d'Iowa, als empresaris i a les ciutats petites", va dir Marquardt.

Cody Smith, associada política del Centre for Rural Affairs, va tancar la roda de premsa destacant el suport que ha rebut HF 857 fins ara.

"Aquesta proposta té un important suport bipartidista que va ser evident quan va aprovar la Cambra d'Iowa amb un vot unànime la setmana passada", va dir Smith. "Exhortem el Senat d'Iowa a aprovar aquest projecte de llei d'una manera similar i ràpida i bipartida".

Els comentaris de cada ponent s’enumeren a continuació i la conferència de premsa completa està disponible aquí: https://fb.watch/51oHXKBb-j/

Representant Chad Ingels

"Estic aquí avui per reiterar que, tot i que els desafiaments als quals es troben els principals armaris de la carn al carrer a tot l'Estat no són insalvables", va dir la representant Ingels. "He patrocinat House File 857 aquesta sessió perquè ofereix una solució".

"Exhorto els meus col·legues del Senat a aprovar l'expedient 857 de la Cambra per posar els processadors d'Iowa en un camí cap a la prosperitat".

Kent Wiese, propietari de la planta d’embalatge d’Amend a Des Moines

"El fitxer House 857 seria una gran ajuda per a tots els petits processadors de carn de l'estat", va dir Kent Wiese, propietari de la planta d'embalatge de Amend a Des Moines, Iowa. “Vaig créixer en un petit poble menjant carn de taquilles. El meu pare i la meva mare sortien tots els anys a la nit i jo havia de cultivar carn al plat per sopar ”.

Representant Phil Thompson

"Vam veure que el Departament d'Agricultura i Administració de Terres d'Iowa administrava 3 milions de dòlars en subvencions durant tota la pandèmia i també sabem que hi ha 4 milions de dòlars en sol·licituds no complertes", va dir el representant Phil Thompson, president del subcomitè d'apropiacions per al desenvolupament econòmic del Iowa House. "Per tant, volem finançar això de manera agressiva i convertir-ho en una prioritat per al lideratge al Senat d'Iowa".

El senador Tom Shipley

"Entenc les petites taquilles i la importància d'aquest projecte de llei per a l'economia d'Iowa no es pot subestimar", va dir el senador Shipley. “Si ho fem, podem crear llocs de treball molt bons: feines que siguin constants i que hi haurà feina a fer cada dia. I aquesta és una oportunitat per a productors ramaders de qualsevol mida ”.

Senadora Annette Sweeney

"Fa un any vaig contestar el meu telèfon un dia trist i era un dels meus productors de bestiar", va dir el senador Sweeney. “Un dels meus amics que tenia alguns botons grassos a punt. Estava plorant. Va dir: 'Annette s'ha de fer alguna cosa perquè puguem portar els nostres animals a la collita' ".

“Per tant, estic desitjant fer un pas endavant. Tornem aquest processament al cor on pertany ”.

"És crucial per a nosaltres, sobretot a les zones rurals, poder portar els nostres productes de qualitat a un lloc com ara Kent i Amy's aquí".

Senador Jesse Green

"És el meu primer any al govern i és la meva feina per resoldre problemes", va dir el senador Green. “Tenim un producte de qualitat i molta demanda, però també tenim un problema de processament. Aquest projecte de llei ajudaria a solucionar-ho i espero que puguem arribar a la meta ".

Peyton Greiner, propietari de Greiner Locker i Meats in Packwood

"No puc exagerar l'efecte que tindria aquest projecte de llei en tots els processadors de carn de mida petita o mitjana de l'estat, però sobretot en aquells que comencen com jo".

“Quan vaig comprar la meva planta fa 3 anys, tenia 24 anys i em vaig convertir en el propietari de la planta més jove de l'estat. Que jo sàpiga, als 27 anys encara ho tinc i és jove dedicar-me als negocis, però no hauria de ser fins ara el més jove ".

“Crec que són coses com aquesta les que animaran els altres a no només entrar en plantes establertes que tinguin propietaris ... animarà la gent a iniciar plantes.

"Això importa i pot aportar un munt de feines ben remunerades, constants, constants i constants a les nostres comunitats rurals".

Representant Shannon Latham

"Com a defensor de les petites comunitats de la zona rural d'Iowa, és un plaer parlar a favor del fitxer House 857".

"Sóc partidari dels esforços alimentaris locals, de manera que crec que aquest projecte de llei és un avantatge per als productors i els consumidors".

"Molts consumidors com jo decideixen comprar la seva carn a agricultors que coneixen i confien i els consumidors també senten una connexió amb els seus aliments quan compren als seus armaris locals".

"Em sentia orgullós de votar aquest projecte de llei quan es va aprovar per unanimitat a la cambra".

"Ampliar les oportunitats locals de processament de carn és bo per a Iowa i animo els meus col·legues del Senat d'Iowa a enviar el fitxer 857 a la taula del governador".

Aaron Lehman, agricultor i president de la Iowa Farmers Union

“Molts dels nostres petits i principiants agricultors confien en la comercialització directa del seu bestiar als consumidors i el seu benestar econòmic està a la mercè de poder programar una data de processament al seu armari local. I, cada vegada és més difícil ".

“És evident que els nostres processadors locals són socis dels nostres agricultors locals. Quan els agricultors cultiven, sacrifiquen i venen la seva carn localment, les economies rurals d'Iowa recol·lecten l'impacte econòmic i el mantenen dins de les seves comunitats i això condueix a empreses locals, escoles, esglésies i organitzacions cíviques més vibrants ".

“El fitxer House 857 dóna poder als agricultors donant suport a un dels seus socis més propers, els processadors de carn locals. Fem una crida al Senat d'Iowa per aprovar el fitxer de la Casa 857 perquè els agricultors d'Iowa puguin ampliar la seva feina amb un dels seus aliats més propers en la seva missió de proporcionar aliments segurs i de qualitat a tots els Iowans ".

Ryan Marquardt de Wild Rose Pastures, Wildrosepastures @gmail.com

“Fa 14 anys que comercialitzem la nostra carn de vedella alimentada amb herba, gallines, gall dindi i ous pasturats. En aquell temps, he treballat amb sis taquilles diferents processant les nostres aus i després fent processos posteriors. D’aquests sis armaris diferents, només un encara fa treballs de valor afegit amb aus de corral ”.

"En aquest moment, a Iowa, hi ha dues plantes avícoles matadores inspeccionades a tot l'estat i només una va funcionar el 2020. Sense processador, estic mort a l'aigua; no puc vendre cap dels meus productes".

Cody Smith, Centre d'Afers Rurals

“Els consumidors, agricultors i elaboradors de carn s’enfronten a l’impacte únic de la pandèmia COVID-19 en el nostre sistema agrícola. Però també sabem que aquests reptes estaven presents molt abans del virus ".

"A tota la zona rural d'Iowa, la gent té gana d'inversions en els seus sistemes alimentaris locals. Per satisfer aquesta demanda, hem d’actuar amb rapidesa i no deixar passar la nostra oportunitat d’invertir en la capacitat i el lideratge de la propera generació dels principals armaris de carrer d'Iowa. ”

Fotos destacades: Part superior: Després de la roda de premsa es va fer una gira per la planta d'envasament d'Amend. | Foto de Cody Smith. A baix: D'esquerra a dreta: Ryan Marquardt, Aaron Lehman, senadora Annette Sweeney, representant Shannon Latham, Peyton Greiner, representant Phil Thompson, senador Jeff Reichman, Kent Wiese, Amy Wiese, senador Tom Shipley, representant Chad Ingels, El senador Jesse Green i Cody Smith. | Foto de Kate Hansen