El nou projecte de llei de la casa permetria ampliar els armaris petits de carn

Granja i Alimentació
Contacte (s)

Teresa Hoffman, associat de comunicacions de polítiques, teresah@cfra.org, 402.687.2100, ext. 1012; Rhea Landholm, gerent de màrqueting i comunicacions de marca,  rheal@cfra.org, 402.687.2100 ext 1025

LYONS, NEBRASKA - Avui s'han introduït a la Cambra de Representants dels Estats Units la legislació per donar suport als productors locals de bestiar i empreses, els representants dels EUA Chellie Pingree (D-ME) i Jeff Fortenberry (R-NE).

La llei d'enfortiment del processament local tracta de solucionar les alteracions del mercat creades per la pandèmia de coronavirus. Quan les instal·lacions de processament més grans del país van haver de tancar, els productors de productes bàsics van inundar les taquilles locals de carn amb el seu producte. Com que l’espai de reserva ja era limitat per als grans productors, els clients de llarga data havien de programar les comandes amb un any d’antelació. El recent creixement de la demanda de menjar local per part dels consumidors garanteix que aquest endarreriment continuï.

Aquest projecte de llei permetria als petits processadors de carn ampliar la seva capacitat per processar animals i servir més productors de bestiar rural.

"Els nous mercats són noves oportunitats", va dir Johnathan Hladik, director de polítiques del Centre d'Afers Rurals. “Els petits armaris de carn són catalitzadors de l'activitat econòmica. La llei d'enfortiment del processament local farà possible que aquestes empreses creixin i s'expandixin ".

Com a part de la legislació, s’establiria un programa de subvencions per ajudar a cobrir els costos associats a complir les directrius d’inspecció federals o estatals i per ajudar els processadors a ampliar la seva infraestructura.

"Com molts processadors locals, hem vist un creixement important de la demanda dels nostres serveis", va dir Mike Boell, propietari de la planta de processament de carn d'Oakland (Nebraska). “En aquest moment, les barreres reguladores i financeres dificulten que empreses com la nostra aprofitin al màxim aquesta oportunitat. La llei d'enfortiment del processament local és un pas en la direcció correcta i creiem que mereix el suport del Congrés ".

A més, el projecte de llei inverteix en la propera generació de petits processadors de carn oferint subvencions per formar operaris i empleats de petites plantes.

"Aquesta legislació reflecteix les prioritats dels agricultors i empresaris de tot el país", va dir Hladik. "Estem orgullosos d'haver participat en el seu desenvolupament i aplaudim aquest grup bipartidista de legisladors per la seva voluntat d'actuar".