Advocats rurals homenatjats pel Centre d'Afers Rurals

Pobles petits
Contacte (s)

Rhea Landholm, responsable de comunicació, rheal@cfra.org, 402.687.2100 ext. 1025; Teresa Hoffman, associat sènior de comunicacions, teresah@cfra.org, 402.687.2100 ext. 1012

LYONS, NEBRASKA – El Centre d'Afers Rurals ha anunciat el reconeixement a persones i entitats destacades en dos estats.

"Cada any, homenatgem els campions rurals que ens ajuden a aconseguir tant per l'Amèrica rural", va dir Brian Depew, director executiu. "Aquest grup de premiats ha anat més enllà per establir les bases d'un futur rural millor".

Els premis inclouen:

Premi Setena Generació: Denise O'Brien i Larry Harris, Rolling Acres Farm, Atlantic, Iowa, pel servei de tota la vida per fer contribucions importants a la millora de la vida rural i la protecció de la nostra terra i aigua.

Premi a la ciutadania: Will Corman, Superior, Nebraska, per treballar estretament amb el Centre per avançar en polítiques públiques que enforteixin les granges familiars, els ranxos i les comunitats rurals.

Premi Campió de la Comunitat Rural: Candi Benge, Gibbon, Nebraska, per fer contribucions extraordinàries en la construcció del compromís comunitari dins de les seves pròpies comunitats al voltant de l'educació nutricional i la sobirania alimentària.

Premi Emprenedor (dues empreses): Rachael Barlow i Heather Veik, propietaris de River Mill Coffee Co. a Neligh, Nebraska, i Maria Dolores Arias Villalpando, propietària de Laundry Mex a Grand Island, Nebraska, per rebre els serveis del Centre i aconseguir un èxit notable en els negocis alhora que demostraven els valors de innovació, lideratge comunitari i responsabilitat social.

Premi Soci Emprenedor: Maricela Novoa, de la Unitat de Serveis Educatius núm. 10 de Kearney, Nebraska, per demostrar un suport excepcional al Centre i una dedicació excepcional al desenvolupament de petites empreses mitjançant assistència tècnica, formació empresarial, préstecs i treball en xarxa a la zona rural de Nebraska.

Els premis es lliuraran a cada guanyador aquesta primavera.

El Centre d'Afers Rurals treballa per enfortir les petites empreses, les granges i ramaderies familiars i les comunitats rurals mitjançant programes orientats a l'acció que aborden qüestions socials, econòmiques i ambientals.